Mi a teendő, ha véletlenül rossz járatra raktári érkeztettünk, majd a helyes járat lezárása UTÁN módosítottuk az érkezési járatot a hibásan érkeztetett tételnél?

Ugyanígy, ha elfelejtettünk belokálni egy tételt, ezért a Lokálás lezárt import járatra menüpont alól lokáltuk be, de elfelejtettük lezárni expresszként? Hogyan szűrhetjük ki az ilyen hibás tételeket?
Le kell kérni az import és tranzit raktárkészletet és a gyanúsan régi tételeket egyenként meg kell nyitni, AWB és történetet megvizsgálni, hogy lezárták-e. Ha nem akkor expresszként még le lehet zárni, de az ezzel kapcsolatos vámtechnikai kérdéseket át kell gondolnia a vezetőnek.
 
copyright 2009 (c) CCS Hungary Aircargo Ltd.
H2724 Újlengyel, József Attila utca 12., email: sales()ccs.hu
Figyelem, a weboldal Joomla alapú és sütiket is használ!