Tévedésből rossz útvonalat rögzítettünk és egy tranzit tételhez BUD célállomást írtunk be.

Mi a teendő ilyen helytelen adatbevitel esetén, amikor import útvonallal vittük be az okmány adatokat és lezárttuk a járatot, enélkül a tétel nélkül? Ezután írtuk át az útvonalat tranzitra. Hogyan szűrhetjük ki ezeket a tételeket?
Rendszeresen figyelni kell a rendellenes tételeket. Itt a rendszerességen van a hangsúly mind a figyelés mind a hibázó dolgozók oktatása tekintetében.
Le kell kérni a tranzit raktárkészletet és az egy napnál régebben érkezett tételeket egyenként meg kell nyitni Import menüpont alól. Ha lehetséges, akkor baj van, mert import állapotban maradtak.
Ilyenkor egy trükkel lehet javítani: Import/Vám alapnyilvántartás menüpont, Alapnyilvántartási számok fül itt ki kell keresni AWB szám alapján, rákattintani a Módosít gombra, és ANÉLKÜL HOGY ÁTÍRNÁNK BÁRMIT is(!), meg kell nyomni a tárol gombot.
 
copyright 2009 (c) CCS Hungary Aircargo Ltd.
H2724 Újlengyel, József Attila utca 12., email: sales()ccs.hu
Figyelem, a weboldal Joomla alapú és sütiket is használ!